Hipp 1 kullanıyoruz. Sütüm erken yetmemeye başladı, şu an resmen sadece 1 bilemediniz 2 öğün anne sütü verebiliyorum, diğer tüm öğünler mama, ne dert etmiştim erkenden mamaya geçiyoruz diye, kendimce depresyona girdim. Şimdi durumu kanıksadım yapacak bir şey yok iyi ki mamalar var da veriyoruz.
Doyuruculuğunu hiç düşünmemiştim ta ki burada görene kadar. Bir öğünde genellikle 90cc içiyor ama bu aralar duruma göre daha az da içebiliyor, kendimce en iyi mamaya ulaşmak istedim. Hipp’ten memnumum.