Bebeğim şuan 3 aylık doğum kilosu düşük olduğu için aptamilin özel maması ile destekledi doktor ama sanki doymuyor gibiydi anne sütüde almasına rağmen.. Sonra Sma aldım çocuk gaz sancısından 3 gün kıvrandı bebelac golda geçtim gaz ve kaka problemi olmadı çok şükür ama doyuruculuğu aptamille aynı bence