123Seda Salis_ Kanz d go kullanıyorum memnunum travel sistem tek sıkıntı araca zor sığıyor büyük olduğu için onun dışında sürüşü falan çok rahat
Salis_ 123Seda benim eski kullandığım da traveldi ve çok zorlanıyrdum o yüzden değiştirilen C go almak istedim o travel değil kabin boy diye geçiyor hatta ama işte kararsız kaldım nasıl bişi alacağım konusunda