Salis_ İyi akşamlar kızlar. Aranızda kanz C go bebek arabasını kullanan ve memnun kalan var mı? Ya da memenun olduğunuz bebek araba önerileri alabilir miyim
bebislimom Salis_ bende kanz d go var canım aslında kullanımı güzel ama araçta çok yer kaplıyor birde travel olduğu için kapatıp açması zor oluyor maalesef yine de memnunum gerçi ama bebeğimle tek bir yere gitsem kapatıp açmam.cok zor
berkinannesi_ Salis_ kanz model arabamız sürüşü çok rahat fakat tek başıma zorlanıyorum açık kapamada
Salis_ bebislimom benim eski arabam da travel sistemli olandı sırf o kullanımdan dolayı sattım işte şimdi C go var o trevel sistemli değil kararsız kaldım alsam mı almasam mı diye
berkinannesi_ Salis_ aa tabiki herşey onlarla güzel ve onlarla anlamlı Rabbim hepsine sağlık güzellik versin 🙏