elifugba Ipekada34 Ipekada34 aynen bardak koy bezle kapattığımda içine gömülüyor ama bardak koyduğumda gömülmedi. Bize gömük pipi bisey demedi ama sonradan kendi kendine içine girdi
mamitime elifugba benim oğlumda kilolu bi bebek 19 aylık sünnet ettiremedik hala gömük pipi olduğu için ne olacak böyle bilmiyorum ilerde daha zor olacak diye korkuyorum
Bbannesi Eyug 1 aylıkken yaptırdık biz ama şimdi yaptırmasa mıydık diyoruz, yapışıklık oldu inşallah tekrar müdahale gerekmez
sjhdje Benim oğlum iki buçuk aylık yaptırmayı düşünüyorduk yaptirmasak mi bitik pipi ama cisine engel degil