Ya benimde aynı sorun var bebeğim üç aylık kimse geriye it demedi bende anormallik farkettim doktora götürdüm doktor eliyle iti birazcık ama başını çıkarmadı hafif çatladı kanadı neyde dün komşumu çağırdım onunda oğlu var dedi deriyi geriye doğru iç it başı gözüktü bembeyazdı orayı yıkadım sonra gendiliginde biraz duzeldi neyse bugün için tekrar yap dedi bugün yaptım ama çok kızardı bu sefer kanadı o derisi biraz önce tekrardan birazcık çektim deriyi geriye o arada ittikce idrar çıktı acaba orada derinin içinde kalması normalmi