Bircaykoyicelim Benisahtesevme2 yok kız zorluğundan değil. Ben uyumadım ki bebeğim her ağladığında ona daha dinç bı şekilde bakayım diye.😊
hunilimomm Benisahtesevme2 benim ki de aynıydı gece defalarca kalkar yeminle üç defa memeyi çeker geri yatardı