Benisahtesevme2 Kızlar oğlum son bır aydır ıyıce bana yapıştı Gece uykusunda artık hep memede uyuyor Gündüzleri de sureklı yakama yapışıyor Bebegı bu sekılde olup geleneksel soğutma yöntemleri harıc bebegını memeden kesen annelerden onerı beklıyorum 🌸
Bircaykoyicelim Benisahtesevme2 6 aylıkken gece beslenmesini 10 aylıkken gündüz emmesini bıraktım. Kararlı olmanız ve emzirmemeniz gerek. 6 aydan sonra açlık değil alışkanlık oluyor.
ZehraSareMom Benisahtesevme2 Bende burda bekliyim 22 aylığız artık bıraktırmak istiyorum çok fazla bağlandı ama
hunilimomm Benisahtesevme2 23 aylıkken bırakırdım ben önce gece bıraktirdim 18. Ayda da günde 3 defa vermeye başlamıştım ilk bir iki gece güzeldi yorgundu sallama ile uyudu sonra çok ağladı artık büyüdüğünü felan anlattim kitap okudum gece çok kalktı su verdim sonra bı suyu da kestim tuvalet alistirma sürecine girdim gece çok ağladı kucakta vs bı şekilde uyudu bir hafta sürdü kararlı olmanız çok önemli ilk vicdan azabı çekiyorsunuz ağladığın da ama kararlılık önemli
Benisahtesevme2 Gündüz azaltmak sonrasında gece de tamamen bıtırmek ıstıyorum ama gündüz bıle çok ısteklı yemekten sonra dahi istiyor karnı tok keyıf yapıyor
Benisahtesevme2 Benı meme ile bağlantılı düşünüyor her duygu durumunda ona srılıyor anne burada meme burada ama süt azaldı deyınce bıle ağlıyor 🙈
Deletedmom_35 Bircaykoyicelim peki aklıma gelmiyo mu ne zaman unutuyo emzirmemekle mesela benimde az kaldı bıraktırmaya bişeyler sürme yöntemini çokta uygulamak istemiyorum
Benisahtesevme2 Bircaykoyicelim mama mı verdınız sonra küçükken bırakmış bılemıyorum suan aklı kesıyır ve ıyıce bağlandı
Bircaykoyicelim Deletedmom_35 sürme yöntemini çokta 2 gün sürdü. Unutması. Böyle birşey yapmayın zaten. Yapacağınız şey kararlı olmak. Emzirmiyceksiniz.
hunilimomm Benisahtesevme2 benim ki de aynıydı gece defalarca kalkar yeminle üç defa memeyi çeker geri yatardı
Bircaykoyicelim Benisahtesevme2 gece hiç bişe vermedim. Sağlık sorunları nedeniyle gündüz emzirmeyi bıraktım. Evet gündüz mama verdim.
Benisahtesevme2 Bircaykoyicelim gece zaten beslemek sağlıklı degıl ama üste alıştı memeden ayrılmıyor
Benisahtesevme2 Bircaykoyicelim ınsallah canım bıraz ağlamalı ve uykusuz geçecek ama yapacak bısey yok
Bircaykoyicelim Benisahtesevme2 Aynen. Ama inan düşündüğün kadar zor olmiycak. Biraktirmaya başladığın an pes etme ama😊 bol bol kahve iç 😂 48 saat uyumadım ben halüsinasyon görüyordum ahahahah kahve Redbull ne buldum içtim 😂😂