Esraburkay 2+1 daireye 6 ayda bir zam demek enflasyon 40 olsa 2300 öderken 3200 ödicez ve hep artacak
Merve87 Şimdi haberlerde söyledi büyükşehirlerdeki 2+1 fiyatlari 780 bin lira olacakmış şaka gibi başlayan fiyatlarla dedikleri ozaman büyük ilde yaşayanların peşinatı da taksitleri de fazla olacak demektir gerçekten çok saçma bir sistem🙄
Elifhakan12 Merve87 evet öyleymiş biz vazgeçtik, memur maaşına gelen zamla birlikte 6 ayda %40 artacakmış
Merve87 Elifhakan12 evet en düşük enflasyon %20 bile çıksa 20 yıl boyunca toplamda ödenecek para 7 trilyon olarak hesaplamislar sanki bana villa yapacaklar bizde büyük olasılıkla vazgeçtik..
Kumsalbebek1 Merhabalar her aileden 1 kisimi katılabiliyor acaba yooksa esim de bende katılım saglayabiliyormuyuz bilen varmı
Winnithepooh Esraburkay vallahi ödeme planına göre büyük risk bu nasıl göze aldılar anlam veremiyorum evim yok ama böyle de riske girip olmasın yani umarım sonradan pişman olmazlar ,🤦🏼♀️