Merve87 sabitlenirse iyi olur insanlar önünü görür en azından evet çok haklısınız kira öder gibi deniyorda güzel evet ama 2 yıl bu insanlar napıcaklar oturduğu yeremi kira vermicekler dar gelirliye uygun degil zaten trt yayını izledim başkanın dediği bi ailede en az iki çalışsa mantığı benim bebeğim küçük annem de bakamaz 8 yaşında kardeşim bar babam rahmetli bütün yük annemde kreşe versem kreş parası askeri ücret karşılığında resmen nolcak bilmiyorum eşimde başvurmayalım diyor başvurup çıkıp ödeyemeyen çok olucak diyor ayrıca insanların peşinatı bile olmadan başvuruyor tuhaf birşey oldu bizde heveslendik ama bekleyelim olaylar netleşsin biraz dedik kötüye gidiyor şartlar