gozgozanne ahh kendimi gördüm sanki iki hafta önce yaptırdım akşama kadar iyiydi (yani ateşi yoktu ama çok huzursuzdu) gece ateşi 37.8 felan olmaya başladı çokta kıvranınca şurup verdim sonra birşey kalmadı 3-4 gün banyo ve o bölgeye su gelmemesi gerekiyormuş ayrıca korkma orası sonradan kızaracak akıntı olacak kabuk bağlayacak bu aşının tuttuğunu gösteriyormuş birde 3 gün sen ateşini kontrol et 37.5 geçmeyende ilaç verme bağışıklık kazanması adına