Biz de dün olduk aşıları, sabah 10:30 gibi, ateş 37.7 ye çıktı gece, doktor eve gidince ateşe bakmadan 2.5 milim Calpol ver sonra da 38 üstüne çıkarsa ver dedi, ben de eve gelir gelmez verdim, sonra huzursuz oldu tüm gün durup dururken ağladı filan, bi kez daha bi çay kaşığı verdim ağrısı vardır diye, gece 12-2-4-6 kontrol ettim, 37.7ydi korktum ama uyuyordu 38i de geçmedi diye vermedim sabah 36.8e düşmüştü, bebelerimize şifa olsun aşılar ❤️