Tinymom ben daha yeni aldim normalde bugaboo bee6 kullaniyorum ama bunu tatilde kullanmak icin aldim cunku ucakta kabin bagaja aliniyor ve havaalanı baya kalabalik. Simdilik iyi gidiyor ama bir arkadasim var yenidogan setiyle beraber dogumdan itibaren kullandi cok memnun ama biz hollanda’da yasiyoruz yani yollar duz 🙈 gerci turkiye’deki kayinvalidemin komsususu almisti ve onunki hala saglam o yuzden kolaydir diye dusunuyorum