Tinymom Kızlar bebek arabamı sattım bebek arabası arıyorum . Bu postu kaç defa açtım bilmiyorum ama bi iki yorum geliyor sadece 😑 Hafif , az yer kaplayan ve 2000tl ye alabileceğim sağlam bi araba arıyorum ikinci el alacağım önerisi olan var mı ☺️
tugceizgi Tinymom valla biz görüş bebeden 1300 liraya aldık bikaç gün önce. Gayet güzel, çift yönlü, katlanır, hafif. Tavsiye ederim. Şimdiki fiyatı nedir bilmiyorum 🤷♂️
Nazendem1 Tinymom bende bu postu açmayı düşünüyordum 😂 benimde ihtiyacım var. Kullanma memnun olan fikir verebilir mi
Mcnkarsel Tinymom bende daha yeni travel olanı sattım ikinci el chicco ohlala model aldım. Ekstra hafif olduğundan istedim ben. Aşırı memnunum. Eve hapsolmuştum resmen simdi sürekli turluyoruz bebeğimle. İkinci el fiyatlarıda 2000 civarında. Bnce bir bakın dolaptan vs
ftsdmrhn Kabin boy alacaksınız o Zaman. Bebeğiniz biraz buyuduyse Hamiltonun kabin boyu var uygun fiyatli. Arkadaşım Chicco goody modeldi sanırım o kabin boyu aldı oda memnun. Bende maclaren atom model kabin boy araba var ama memnun olmadığım yönleri var ve fiyatı diğerlerine göre daha pahalı. Hamilton markasına bakabilirsiniz bence. Kraft markasında da vardı sanırım
YeniAnneIstanbul Tinymom ben daha yeni aldim normalde bugaboo bee6 kullaniyorum ama bunu tatilde kullanmak icin aldim cunku ucakta kabin bagaja aliniyor ve havaalanı baya kalabalik. Simdilik iyi gidiyor ama bir arkadasim var yenidogan setiyle beraber dogumdan itibaren kullandi cok memnun ama biz hollanda’da yasiyoruz yani yollar duz 🙈 gerci turkiye’deki kayinvalidemin komsususu almisti ve onunki hala saglam o yuzden kolaydir diye dusunuyorum