Hamzaurass sadece 3 gün kaldı yoğun bakımda, benim zorlamalarımla çıkardık. Çok şükür şekeri hemen yükseldi mamayla, kilo için de zaten onlarda biberonla besliyorlardu bunu ben de yapabilirim diye aldım bebeğimi. Bence şimdiye çoktan düzene girmiştir bebeğinizin şekeri.