Eslemnn biz mesela 59 la çıkarmışız yani çıkardığımız günün sabahında 59 ölçmüşler, şekerini çok yükseltebileceklerini zannetmiyorum yani ilaçlı bir tedavi yapmıyorlar çünkü, besleyerek yükseltiyorlar. Küvezden benim ısrarımla çıkardık biz, normal şartlarda kilosunu yükseltmek için daha kalması lazımdı ama küvez de de biberondan vermekten başka bir şey yapmıyorlardı, bunu ev de ben de yapabileceğim için çıkardık. İsterseniz doktorunuzla görüşün, farklı çocuk doktorlarıylada görüşebilirsiniz yeterli seviyeye geldiyse ısrar edin çıkartırsınız bebeğinizi.