nazlimom_ birinci çocuğumda 4.aydan sonra rahatladım. Gaz bitti ağlama krizleri bitti ben rahatladım.Sonrası hiç de söylendiği gibi zor değildi benim için. Yürümesi, emeklemesi, konuşmaya çalışması, oynaması, gülmesi, yaramazlık ları en güzel zamanları 🤗şimdi ikinci çocuğumda rahatlayacağım zamanı bekliyorum yine. Yine bir kolik bebe, hareketlenip gaz sorunu biter inşallah