nazlimom_ bakış açınızla alakalı bence. Etrafa kalsa bunlar hep iyi günlerimiz.. (Kendi yaşadığım yer için söylüyorum.)
Şimdi uyu uykunu al,hele bir emeklesin sen yandın,bir yürüsün görürsün,konuşmaya başladı mı susmaz artık,çekmecelere boyu erdiğinde rahat oturamazsın,asıl dertler büyüdüğünde başlıyor bla bla bla🤦🏼♀️
Elbette ki zor geçen anlar,günler oluyor ama olumlu yaklaşmak onun dünyayı bizim gözümüzden;biz kadar gördüğünü varsayarak yetiştirmek her şeyi kolaylaştırır inanın🌸🌸 (15.aydan bildiriyorum🥳)