Arenmomm evet 3 tane. Verem kola diğer ikisi bacağa. Verem biraz ateş yapabilir biz ateşi bile beklemeden yani 37.2 falan olduğumda hemen mor calpol verdim çok hafif atlattık bi gün sürdü.
Ayrıca bu aşıdan sonra meme reddi olabiliyormuş. Ben bazen gece çok süt olduğunda sağıyordum boşa gitmesin diye biberonla veriyordum. Bizde oldu. Bilmiyorduk. Hemşirem aşıdan oluyor deyince biberonu kestik hemen hala da tam düzelmiş sayılmaz 20 gün geçti üstünden sağsam bile kaşıkla veriyorum. Dikkat edin.