Arenmomm biz aşıdan önce kovid atlattigimiz için ben aşının atesinden korkmadim benimde ilk çocuğum ☺️ biz aşıdan sonra eve geldik bi iki saat araliksiz ağladı muhtemelen ben orda onu tutamadim hemsireler elini ayağını tuttu ona kızdı. O gün huzursuzluk yaptı calpol verdim rahatladi bir daha da bir şey olmadı şükür. Siz de rahat olun hemşire soyler zaten ateş olursa huzursuzluk olursa ne yapılacağını bunlar olacak şeyler gözünüz korkmasın bazilarinda hic bir etki yapmıyor ❤️