Sumeyyee Ben böyle bişey yaşasam kullanırdım tekrar sonuçta tamamen çözülüp ısınıp kokup bozulmamış yani ve içi hala buzsa soğuktur yani bişey olmamıştır
Tucc Sumeyyee Cihan teşekkür ederim ben o zaman kendi termosımuzu alıyım sizin dediğiniz gibi ekstradan su alırım yanıma 🌸
Kdrye Kezikez vallahi bilmiyorum bende burada okumuştum sütü çok bol olup yoğurt yapanları bir araştırmak lazım
Benimoykum metehan2 çok geçmiş olsun bebeğim 5 aylıkken başıma geldi yaklaşık 100 poşet 160 cc lik sütlerim çöpe gitti çok ağlamıştım dondurucu bozulmuş allahım inşallah bol süt nasip eder tekrardan sadece sağıp veriyordum bebeğim emmemişti çok iyi anlıyorum