Zeynp benim 40 poset oyle oldu gece uyku sersemi kapisini iyi kapatamamışım buzlugun. Kapiya yakin sutler erimiz biraz daha icerdekiler yari buzlu yari erimis arka taraftakiler erimemis. Iyice cozulenleri simdi iciriyorum bebegime.. bugun sagdigimi da buzluga atiyorum. Az cozulmeye baslayanlari da yeniden dondurdum. Atamamm 😑