gocebebirbayan yookkdahaneler canım bence traş yapma. Zaten kısa. Güzelce tararsın hatta kısık ayarda hafif fönle çok güzel olur 😊 bu yaşta böyle normal benim kızımınki de ense tarafından dökülmüştü hiç ellemedim uzadı tekrar
Kuzeymommms yookkdahaneler duruyorsa yanları kazıtın üstü kalsın, aklıma başka birşey gelmedi 🤷♀️ Üstünde ki takımdan bizde de var maşallah 🥰
Duyulurum yookkdahaneler oğlum iki üç ayda bir tıraş oluyor. Babası kendi berberine götürüyor bir şey söylemiyormuş berber uygun gördüğü biçimde o anki uzama durumuna göre kesiyor. Bazen sadece yanları alıyor bazen hem yanlar hem tepe hem ön…
kuzey-21 yookkdahaneler yanları kazıt üstü dursun. Berbere de üstünü dik şöyle güzelce de. Yakışır erkeğe. Yada şöyle önlerini hafiften yana doğru tarattır üstünü dik güzel olur