yookkdahaneler Günaydın anneler bebeğimin hafta sonu çekimi var saçı seyrek ve ne yaptımsa uzatamadım (sıfır yaptırmıştım) şimdi bazı yerleri çok seyrek ve alnı açık önüne inmedi uzamadı saçı ☹️ Traş yaptıracağım varmı model öneriniz ?
Kuzeymommms yookkdahaneler duruyorsa yanları kazıtın üstü kalsın, aklıma başka birşey gelmedi 🤷♀️ Üstünde ki takımdan bizde de var maşallah 🥰
Duyulurum yookkdahaneler oğlum iki üç ayda bir tıraş oluyor. Babası kendi berberine götürüyor bir şey söylemiyormuş berber uygun gördüğü biçimde o anki uzama durumuna göre kesiyor. Bazen sadece yanları alıyor bazen hem yanlar hem tepe hem ön…
kuzey-21 yookkdahaneler yanları kazıt üstü dursun. Berbere de üstünü dik şöyle güzelce de. Yakışır erkeğe. Yada şöyle önlerini hafiften yana doğru tarattır üstünü dik güzel olur
gocebebirbayan yookkdahaneler canım bence traş yapma. Zaten kısa. Güzelce tararsın hatta kısık ayarda hafif fönle çok güzel olur 😊 bu yaşta böyle normal benim kızımınki de ense tarafından dökülmüştü hiç ellemedim uzadı tekrar