Balbocegi merhaba, direkt kabuklu halde attığımda 170 derece 7 dk yapıyorum, haşlanmış yumurta kıvamında oluyor.
Muffin kabına kırıp attığımda da 170 drrece yapıyorum fakat tam pişmiş veya rafadan gibi yumuşaklık seçimleri içün kontrollü, bakarak pişiriyorum. Ama yine bi 6-7 dakika yapıyorum rn az. Daha katı isterseniz süre üzerinde oynayabilirsiniz.
Ben manuel ayarlıyorum sürelerini ve sıcaklıklarını. Hazır modları kullanmıyorum.