_eay_ benim kızım suan 22 aylık her şeyi güzel anlıyor ismiyle seslenildiğin de işine gelir ise bakıyor istediği şeyi elleriyle veya kendince çıkardığı sesler ile ifade ettiriyor bir ara babasının ismini söylüyor kapı çalındığın da gel diyor çok bekliyorum konuşmasını su içmek istediği zaman gider suyun önüne orda zıplar hı hı gibi şeyler söyler yürümesi emeklemesi diş çıkarması erken oldu konuşması da böyle olur sanmıştım o yüzden biraz korkum var umarım en yakın zaman da konuşur bebeklerimiz