_eay_ evet kızım tıpatıp bu anlattıgınız herşeyin aynısı şeklindeydi birebir yani . 2 yaşına girdikten bir ay sonra falan birdenbire nasıl oldu anlamadık dili çözülüverdi tabiri caizse . Şuan aklınıza gelebilecek herşeyi söylüyor . Anne salatalık istiyorum, baba arkadaşa gitmek istiyorum , parka gidelim . Seni seviyorum , uykum yok , anne küçük kurbağa aç , bana sürpriz yap . Kırmızı balık , baba parmak , küçük kurbağa , ram sam sam bu şarkıları da söylüyor . Anne tokam yok diyor , markete gidelim sürpriz alalım diyor daha neler neler . Ben onunla hep konusuyordum doğdugundan beri ama 2 yaşına kadar annr baba bile demiyordu doğru düzgün . Demekki zamanı varmış diyorum şimdi . Sabredin sonu güzel oluyor 😍 şimdi her kelimesine cümlesine aşık ola ola dinliyorum 😍