Kleopatraaaa___ Zlm Yaaa işte herkeste farklı tepkiler verebiliyor mamalar.. Ben haftada bir yada iki kez veriyorum artık onu da vermicem bakalım mamadan kaynaklı mı diye takip etcem.
Zlm Kleopatraaaa___ başka mama deneyin ben sma veriyodum Aptamilin içeriği daha iyi diye onu denedim gaz yaptı sma ya geri döndüm
balyanak53 Kleopatraaaa___ İlk kez aptamil kullandığımda kızımda da aynısı olmustu yeni tanıştı sonuçta. Zamanla düzene girdi
Kleopatraaaa___ balyanak53 İnşallah bizimki de girer ki biz devamlı kullanmıyoruz bazen haftada bir yada iki kez kullanıyoruz ama şimdi hiç vermicem bakalım ondan mı diye. Çok teşekkürler cevabınız için 🌸
Ebrar444 Kleopatraaaa___ 1 buçuk yıldır aptamil kullanıyoruz hiç böyle birşey yaşamadık çok şükür kaç mama değiştirdim gaz kabız yaptı
Kleopatraaaa___ Ebrar444 Yaaa Maşallah.. Her mama her bebekte farklı reaksiyonlar gösteriyor demek ki..
Esraslvn Kleopatraaaa___ biz anne sütüne geri dönünce Kızım hiç kabız olmadı. Bende mamaya bagliyorum.
Halilyunusunannesii Kleopatraaaa___ benim sütüm fazla yoktu 2 aylıkken aptamile başladık şuan 5 e gitcek daha kullanıyorum bı skinti olmadı gaz falan yapmadı hic
Kleopatraaaa___ Zer Bence bize de yaramadı vermiyorum artık canım ya haftada bir.. İki kez veriyordum o bile etkiledi demek ki..