Merhaba kızlar.. Ya ben normalde bebeğimi emziriyorum çok şükür sıkıntı yok o konuda.. Ama biraz gazlı bir bebekti ve krizleri tuttuğunda aynı anda acıkıyordu daha da kötü oluyordu ve asla meme tutmuyor bende sakinleşsin diye mama veriyordum.. Bebeğimde kaka yapamama sorunu olmaya başladı. Bir kaç yerde Aptamil ’in kabız yaptığını okudum.. Sizlerde de oldu mu merak ettim? Bebeğim 2 ay 7 günlük bu arada..