aysenr_ 2cocukluanne222 gittik yenidogan reflusu olarak degerlendirdiler kilo alimi gayet iyi dedi. ama suan kilo ali cok yavasladi malesef
MySunny aysenr_ bebek reflüsü canım, emzirdikten sora çok sarsmamaya dikkat edin.4 aydan sora geçiyor hemen hemen
dilaradh aysenr_ tabiki doktora sormadan kullanmayın ama motilium kilosuna göre veriliyor ilacın içinden çıkan skrkngads yazıyor sabah öğlen akşam aç, gaviscon da sabah öğlen akşam tok bir poset