Benim bebeğim de 34 haftalık doğdu suan 3 aylık Reflüsü vardı gaviscon sase ile motilium şurup kullandım Bir ay kadar özel de ki doktorum ilaçları bıraktırdı. Hala kusmalari ara ara artıyor sürekli meme de emiyor sanırım sütün fazlalığını falan çıkarıyor. Başlarda çok korkuyodum ama artık alıştım. Doktorum normal olduğunu söyledi kilo alımı iyi çişini yapıyor ateşi yoksa normaldir dedi.