BBusraa KATRE_ evet o kısmını ben de seviyorum fakat 5 gerçekten çok erken 🙈 akşam geç saate kadar oturamıyorum haliyle mesela. Artık yApacak birşey yok elbet uyuyacağımız günler gelecektir ☺️
BBusraa KATRE_ evet o kısmını ben de seviyorum fakat 5 gerçekten çok erken 🙈 akşam geç saate kadar oturamıyorum haliyle mesela. Artık yApacak birşey yok elbet uyuyacağımız günler gelecektir ☺️
Mmmxray KATRE_ işte onu hiç sevmiyor bazen çaktırmadan yatayım emareyim istiyorum yok beni kaldır diye hemen açar gözleri 🤯
KATRE_ Erencinarinannesi cok degisir canim daha ama sizin ki 7.30 cok gec uyku araliklari kisa olur sizin bebisin