Ozlemdolugan aslında kilo alımı düşük değil, belki boyuna kıyasla gelişimine bakıp öyle demiştir ama mama işi için erken bence. Siz sütünüzü kaliteli hale getirmeye çalışın bir de öyle bakın. Benim sütüm de az diye mama takviyesi ile ilerliyorum ama öyle olunca da sürekli meme reddi yaşıyorum. Kuruyemiş, protein ağırlıklı beslenin. Bebeğin alerjisi yoksa hergün yumurta, süt yoğurt tüketmeye çalışın bir de bir memeniz tamamen bitmeden öbürüne geçmeyin. Yoksa hep sulu sütü alıyor asıl kalorili yağlı süt kalmış oluyor memede, bu da kilo alımını etkiler