Kızlar bebeğimi 2 aylık kontrole getirdik doktor çıplak bir şekilde tartı ve ortalama 500-600 arası kilo almış sadece anne sütüyle besleniyor fakat sıkıntı şu sütüm geliyor sağıyorum 130 ml falan çıkıyor tek gögüsten cok şükür bebeğimde emmesi iyi ama kilo neden az alıyor anlamıyorum doktor 1 hafta daha bi böyle gidelim duruma göre mama takviyesi yapalım dedi boyu uzun bebeğimin yani doğduğunda 50 cm iss şuan 57 cm olmuş bunla alakalı olabilir mi