tugcedlr3455 ahh kuzum bende çok çektim çok iyi anlıyorum gaz sancısı kabızlık😩 tuvalette öğle bir çıplıkatıyırdum ki ayıptır söylemesi kaka yapmaktan korkar olmuştum resmen çare kayası activya bolca yürümede buldum açıkçası. Yediklerime dikkat ettim hep lifli kabak vs . İnş bir an önce geçer tatlım🙈