tugcedlr3455 Merhaba kızlar 25 gün oldu sezeryan olalı ama malesef hala kabızlık var ne yapmalıyım ilaç olarak emziriyorum . Emzirme döneminde kullanabilecegim bişe varmı 😫😫
Fbasturk tugcedlr3455 kayısı veya incir Kompostosu tüket armutta olabilir, ama çiğ şekilde değil be ege gaz yapar çiğ yiyecekler, Komposto hazırla birde 3litre su içmeye çalış
[silindi] tugcedlr3455 Duphalac içebilirsiniz (emzirirken güvenli.)Günde 3 ölçeğe kadar içilebilir. Tuvalete çıkınca bırakmak lazım o gün ishal yapabilir. Sonrasında düzene girene kadar günde 1 ölçek yeterli gelir. Sezaryen dikişiyle zor kabız olmamak lazım
Sevim07 [silindi] evet bi ilacı bende içmiştim 5 6 gününde yapmaya çalışırken. Sonra rahatca yaptım ve iyi geldi bu ilaç
Annesii tugcedlr3455 tam 6 aydır kabızlıktan çekiyorum, ilaç içiyorum başka çarem yok sanırım , arada sabahları kayısı ve erik kurusu yiyorum.
Tugraveannesi1907 tugcedlr3455 kayısı hosafı içip kuru kayısı yiyebilirsin ben öyle yapmıştım bağırsak yumuşatr diye cnm geçmiş olsun
Zeynp tugcedlr3455 duphalac kullanabilirsiniz. Hamileyken ve emzirirken kullanılabiliyor. Ya da bol bol komposto kayısı incir kompostosu vs. Birde bol su. Cok zorlanmamanız lazım dikişlerinizi etkiler allah korusun
Rabiaucler tugcedlr3455 canım duphalac diye bi şurup var emzirirken içebiliyorsun kabızlığı önlüyor reçetesiz veriyor mu bilmiyorum ama
bsrpyrz Canım "magnesie calcinee saba" 1 ölçek 1 bardak suya karıştır günde 4 defa içebilirsin ben 1 defa içtim o bile inanılmaz etki yaptı bağırsaklar resmen dışarı çıkacak kadar ses çıkartıyor gurup gurup ve inanılmaz iyi Bi ilaç başka hiç bişey içme bnm doktorum verdi ve inanılmaz etkili😊
bsrpyrz tugcedlr3455 hayır bende doğum yaptım 4 ay önce hastaneden çıkmadan hepsini doktor yazdı bende emziriyorum😊
ozgeolmez25 Bende sezeryan oldum kayısı kompostosu ve bol su içtiğim için hiç kabız olmadim sütümede yaratmıştı ayrıca gazı da azaltıyor tavsiye ederim