RabiaMevaninAnnesi düşük gelirli evlerde genelde kiraya verilmez diyorlar ama benim tanıdığım birçok kişinin evi var ve kirada özellikle şikayet vs almazsa sorun olmaz çünkü hangi birine yetissinler. sonuçta ödemeler yapılıyor. onu dışında peşinatlar birkaç farklı şekilde oluyor %10 % 30 u kadar peşinat veriyorsun %10verince taksitler daha fazla oluyor diğerinde peşinat fazla olduğu için taksitlervi tık daha uygun. onun dışında bir de sabit ödemeler var mesela çıkan evin ödemesi 2000 size diyorlar ki 240 ay boyunca 3000 öderseniz sabit kalır, bu durum başta foyat fazla geliyor insana ama her 6 ayda bir memur maaş artışıyla artıyor yani zaten en fazla 2 artışta o rakamı buluyor.