BuseCan yasak deniyor ama anneannemkerşnnorda komsu oglu adına aldı. Oglu evlenince tomiyi kuraya verdiler işe uzak diye kendileri başka yerden ev tuttu kirada 🙄
Böylelerine cıksın hiç istemiyorum Allah biliyor gercek ihtiyaç sahiplerine ev isteyenlere cıksın inşallah
Ben evlendiğimde beri babamla yasıyorum.
Eşim babam ben ve 1 yasında kzıım 🥴 yarın kızımın dogum günü inşallah şansına cıkar 🥳🍀