Dogumdan 1 hafta sonra 10 kg verdim. 5 ay hiç uğraşmadim tek amacım kilo almamaktır cunku Türkiye ye geldim ve lezzetli yemek ve tatlilara fazla düştüm. Yine de + 1 ile geri evime geldim. 12 haziran başlangıç ile şuana kadar 6 bucuk kilo verdim ama kendimi sıkmadan. Zaten normalde de az yerim saglikli yiyecekleri 😅 sadece abur cubur, sekerlemeler cok tüketen bir insandım. Sanirim onları bırakınca otomatik gitti.