asocialmom valla benim ilki normal di ama özel olmasına rağmen personel çok kötüydü bunu devlette yaptım Sezeryan oldu personel çok iyiydi ama bende venöz yetmezliği ve damar hastalığı olduğu için pıhtı yaptı pıhtıyı atmak için de ameliyat sonrası 15-20 kez tepemde tepindiler resmen her ne kadar benim iyiliğim için olsa da çok CanıM yandı çok kan kaybettim bugün 7.günüm daha yeni yeni toparlıyorum en güzeli ne kadar acı çekersen çek ne olursa olsun normal doğum doğur al çocuğunu kucağına çık 7.gündür anamdan emdiğim süt burnumdan geldi 😂😂😂 ama okuyan ark.lar korkmasın tamamen benim genetik hastalığımdan dolayı zor oldu.Benimle birlikte sezeryan olanlar çabucak taburcu oldu ayaklandı bile