Mihrican_21_ ben 7 yıl sonra yaptım ikinci sezaryanimi çok ara vermişim en az 4 5 sene olmalı iki amaliyat arasında hem vücudun toparlanması için hemde çocuklar açısından insan zorlanmiyor biri büyük olduğunda diğerinin küçük olması dez avantaj oluyor insana çoğu zman yardım ediyorlar kardeşlerini eylendiriyorlar ne kadar ara verip vermemen sana kalmış canım