irem-Dora benim bebeğim de çok gazlıydı başta sab siplex vermişlerdi ama hiç işe yaramıyodu akşam üzeri 4 5 gibi başlayıp 11e kadar ağlıyordu sonra biogaia diye bi ilaç tavsiye ettiler onu aldık ağlama süresi başta azaldı sonra yok denecek kadar kesildi 5 aylıkken ilacı bırak geçmiştir gazi dediler aynı ağlamaları geri geldi 7 ay kullandım doktorunuza bi de biogaia sorun bizi çok rahatlatmıştı