Artık son çare bu akşam acillik olacağız sanırım. Orada herhangi bir tedavi uyguluyorlar mı bunu da bilmiyorum, bilen varsa söylerse sevinirim. 4 aylık olacak on gün sonra ama her akşam sancıdan kıvranıyor, kaka yapınca rahatlıyor gündüz akşamına yine aynı. Kimyon çayı içiyorum, masajlar yapıyorum bana mısın demiyor. Eczacı san simplex önerdi ona rağmen karnı hâlâ taş gibi oluyor. Atlatan var mı, nasıl atlattınız?