Seydaisik Fatmanurdmn Kendim sma optipro kullanıyorum ama burda bir çok kişinin aptamilin bebeğe kilo aldırdığını söylediğini duymuştum
Fatmanurdmn Seydaisik evet aptamil aldım.sma yaramadı bebeğime günde üç kere ishal gibi sıvı şekilde kaka yapmaya başladı doğduğundan beri ilk kez böyle olmustu
Deletedmom_1 Fatmanurdmn bence aptamil ya kesinlikle. Ama zeytinyağı da içiriyordum bir çay kaşığı çünkü kabız da yapıyor ama kilosu çok düşükse bir ay kullanın derim
Zehra5050 Fatmanurdmn 6.5 aya kadar hipp kullandık ama hiç kilo aldırmadı çok az aldiriyodu. Aptamil ve Bebelac Gold iyi olduğunu söyledi eğitim almış birisi, Aptamile başladık iyi gidiyor