Fatmanurdmn her bebeginki farklıdır. Mesela ben neredeyse tüm mamaları denedim kızıma. Keyiften değil kabızlık sorunu vardı. 15 gğn bi mama 15 gün başka mama hep kabız oluyordu. Doktor mamayı değiştiriyordu. İlk mesela hipp combiotic kullandık. Sürekli kusturdu. Sonra aptamil aldım kabız oldu ama kilo alımı iyiydi baya. Sonra kabızlık sebebiyle similac evolvia frisolac bebelac gold sma optipro baby goat golden goat hepsini hepsini denedim. Yanş piyasada ne kadar mama varsa birer kutu kullandık. Hepsi kabız yaptı hepsiiii. Sonra sma comfort keşfettik. Süper kaka yapıyor ve süper kilo alıyordu. Bi ara da sma comfort raflardan kaldırıldı kimse bulamıyordu. Sonra o ara ah vah dedim yine aynı şeyleri yaşicaz. Sonra humana demedim harika bayadır onu kullanıyoruz. Böyle böyle 1 yaşına geldik tabi. Şimdi humana alıyorum bulamazsam sarı bebelac da iyi geliyor hepsi cok güzel gidiyor ve şuan denediğim tüm herseyin sonunda şöyle söylim, cocuga en cok kilo aldıran mama aptamildir net 🤣