Defnem20 benim tansiyonum normalde düşüktür gebeliğin 7. Ayından itibaren 13 8, 15 10 falan çıkmaya başladı. Doktorum idrar tahlili yaptı idrarda protein çıktı biz de tansiyon ilacına başladık. En önemli belirtisi yüksek tansiyon bir de idrar da protein