Defnem20 benim başımdan da gebe zehirlenmesi geçti doğum yaptım ve gözümü yoğun bakımda açtım. 100 kisiden 2 kişide olurmuş gebe zehirlenmesi. Çok korkuyordum ya ikinciye hamile kalırsam aynı şeyi yaşarsam diye. İkinciye hamile kaldım ve her muayenede doktoruma söyledim. İçini ferah tut yine aynı şey olmicak merak etme stres yapma yeter dedi, çok şükür doğumum çok iyi geçti zaten şuan pandemi dolayısıyla devlet hastanesi epidural yapıyor yani belden uyuşturuyorlar..
Korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah ♥️