Biz3kisiyiz_ başlangıçta farkettim çok şükür. Altını değiştirirken püskürür şekilde bacaklarıma kadar kakasını yaptı. Çok kötü kokuyordu ve rengi değişmişti. Ateş ve kusma olmadam direkt kakayla anladım bir sorun olduğunu. Sonra aynı gün içinde 9 defa kaka yapınca ve en sona doğru artık sadece şeffaf su geliyordu makatından o zaman acile götürdüm. Artık içinde bi şey kalamdığından gaita veremedik ama kantahlillerine bakıldı zaten sorun olduğu açıktı ve rotavirüs olduğuna kanaat getirildi. Ateş düşürücü verdiler ancak kullanmadım hiç şükür gerek kalmadı. 2 gün boyunca rehidratasyon suyu içirdim. Bir de ekstradan sıvı probiyotik ve bir de çinkolu şurup kullandık. Çok şükür bitti gitti. Hatta eşimle bana da bulaşto eşim düzeldi ancak ben hala düzelemedim ve bende istifrada var ne yazık ki