Sadece emzirmek için küçüğü kucağınıza almak doğru değil bence. Büyük olanı da sadece emzirmek için mi alıyorsunuz? Yani o da daha bebek ki anne sevgisine ihtiyacı var. Küçük olan çok küçük sizi istiyordur normal olarak. Bence bi pedegogtan destek almalısınız