Dertlianaaa173533 Kazaramı bu kadar az yaş farkı. Onun harici anneleri gerçekten anlayamıyorum. Biliyorsunuz ki yaş aralığı ne kadar az olursa sorunlar daha çok olacak. Büyük olan tam ilgi sevgi oyun istediği dönemdeyken bunlara doymadan 2.yi yapmak doğru değil. 4-5 yaşta bile etkileniyor çocuklar. Anneler lütfen bilinçlenin. İlk çocuk herşeye doymadan 2.yi yapmayın. İki çocukla yoğunluktan, çareler bulma olasılığınız kalmıyor. Bu şekilde iki çocukta eksik kalıyor bi çok şeyden. Dövmek vurmak çocuklarda kardeşlerine ilk eylem zaten. Bu sebeple ilk çocuk büyüsün. Şiddetin kötü bir şey olduğunu bilecek kıvama gelsin. Hatta kardeş isteyip istemediğini bize söyleyecek kadar büyüsün. Sizinde Allah yardımcınız olsun. Çözüm nedir bilmiyorum. Günde 1 kere vurda neyse demenizde hoşuma gitmedi